Reclamatii eMAG si politica de retur a produselor

Share

Ai comandat un produs de la eMAG si nu esti multumit de el sau ai intampinat o problema cu comanda? Cumparaturile online sunt rapide si convenabile, dar uneori pot aparea situatii in care un produs nu corespunde asteptarilor sau comanda are o problema. Fie ca vrei sa faci o reclamatie sau sa returnezi un produs, procesul este simplu si rapid. eMAG iti pune la dispozitie mai multe metode pentru a rezolva orice situatie, de la contact prin telefon sau e-mail, pana la retur prin curier, easybox sau showroom. Afla cum sa inregistrezi o reclamatie sau un retur si cat dureaza fiecare etapa, astfel incat sa stii exact la ce sa te astepti.

Reclamatii si sesizari eMAG

Daca ai o problema cu o comanda sau un produs, poti face o reclamatie catre eMAG prin mai multe metode.

Prin telefon

Pentru asistenta rapida, poti suna la numarul 0372 061 487 in intervalul Luni – Duminica, intre orele 07:00 – 22:00, unde un operator iti va oferi suport pentru problema intampinata.

Prin e-mail

Daca preferi sa trimiti un e-mail, poti folosi adresele [email protected] si [email protected] pentru a trimite o reclamatie detaliata.

Prin formularul de contact

Poti completa o sesizare direct pe site-ul eMAG accesand formularul de contact disponibil pe site-ul eMAG.

Prin retelele de socializare

De asemenea, poti contacta eMAG pe retelele sociale, precum Facebook, Instagram si YouTube, unde poti lasa un mesaj si vei primi raspuns in cel mai scurt timp.

Retur produse eMAG

Daca vrei sa returnezi un produs, trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Acceseaza contul tau eMAG, intra in sectiunea Retururile Mele si adauga o cerere noua de retur. Selecteaza produsul, motivul returului si modalitatea prin care vrei sa il returnezi. Poti opta pentru retur prin curier, easybox, showroom sau oficiu postal.

Asigura-te ca produsul este in stare buna, cu toate accesoriile incluse, si ca este ambalat corespunzator pentru transport. Dupa ce produsul ajunge la eMAG, acesta va fi verificat si vei primi banii inapoi in termen de 2-3 zile lucratoare de la aprobarea returului.

Cat dureaza procesul de retur

Curierul vine la adresa indicata in cel mult 3 zile lucratoare pentru a ridica produsul returnat. Verificarea si solutionarea returului dureaza pana la 14 zile calendaristice.

Restituirea banilor se face in 2-3 zile lucratoare dupa aprobarea returului. Daca ai Genius si returnezi produsul la easybox, poti primi banii inapoi in doar 30 de minute, daca ai cardul salvat in cont.

Cum inlocuiesti un produs si cat dureaza procesul

Daca vrei sa inlocuiesti un produs, trebuie sa urmezi acelasi proces ca pentru retur. Completeaza formularul de retur, trimite produsul inapoi si asteapta verificarea acestuia. Dupa ce returul este aprobat, vei primi banii inapoi si poti plasa o noua comanda pentru produsul dorit.

Durata procesului este de aproximativ 14 zile, insa daca ai Genius si returnezi la easybox, poti primi banii in 30 de minute.

Cum verifici statusul returului

Statusul returului poate fi verificat in contul tau de client, in sectiunea Retururile Mele. Selecteaza returul despre care vrei sa afli informatii si apasa pe Vezi Detalii pentru a verifica progresul acestuia.

Cand primesti banii inapoi dupa retur

Banii sunt restituiti in 2-3 zile lucratoare de la aprobarea returului. Procesul poate dura pana la 14 zile, deoarece include verificarea tehnica a produsului si procesarea restituirii. Daca ai Genius si returnezi la easybox, poti primi banii inapoi in 30 de minute, daca ai cardul salvat in cont.

Daca ai returnat mai multe produse pe aceeasi fisa de retur, banii vor fi restituiti in contul de pe care ai efectuat plata.

Modalitati de retur la eMAG

Returul se poate face prin mai multe metode, in functie de preferintele tale.

Retur prin curier
Cel mai simplu mod este sa chemi un curier. Completezi formularul de retur, iar in maxim 3 zile lucratoare curierul va veni sa ridice produsul.

Retur prin easybox
Daca ai ridicat produsul de la easybox, poti sa-l returnezi tot acolo. Trebuie doar sa selectezi aceasta optiune in formularul de retur. Vei primi un cod QR sau PIN pe email/SMS, pe care il vei folosi la easybox pentru a deschide sertarul. Produsele returnate la easybox trebuie sa fie de dimensiuni mici/medii si sa nu depaseasca 20 kg.

Retur in showroom
Daca vrei sa returnezi personal produsul, poti merge in showroom-urile eMAG. Produsele de mari dimensiuni (electrocasnice, mobilier etc.), alimentele, bijuteriile si medicamentele nu se pot returna in showroom.

Retur la un oficiu postal
Poti returna un produs si la un oficiu postal partener, dar trebuie sa respecti anumite conditii. Coletul trebuie sigilat, sa nu depaseasca greutatea de 7 kg iar dimensiunile coletului nu trebuie sa depaseasca suma laturilor de 3 metri. Pentru fiecare produs returnat trebuie sa completezi un formular de retur separat.

Politica de retur eMAG

Produsele pot fi returnate gratuit in termen de 30 de zile de la livrare, iar daca esti client Genius, ai 60 de zile la dispozitie. Returul este acceptat doar daca produsul este in stare buna, cu toate accesoriile incluse si cu etichetele intacte.

Poti opta pentru restituirea banilor, schimbarea produsului sau primirea unui voucher pentru o viitoare comanda. Statusul returului poate fi verificat oricand in contul tau de client, la sectiunea Retururile Mele.

Mai multe detalii despre politica de retur pot fi gasite pe site-ul eMAG.

Intrebari frecvente

Care sunt metodele prin care poti face o reclamatie la eMAG?
Poti face o reclamatie la eMAG completand formularul de contact, trimitand un e-mail la [email protected]/[email protected], sunand la 0372 061 487 sau contactand eMAG pe Facebook, Instagram si YouTube.

Cat timp dureaza solutionarea unei reclamatii la eMAG?
Timpul de raspuns si solutionare a unei reclamatii variaza in functie de complexitatea problemei. Daca trimiti un email sau completezi formularul de contact, vei primi un raspuns in cateva zile lucratoare. Daca alegi sa suni la 0372 061 487, vei primi asistenta imediata.

Cum poti returna un produs cumparat de la eMAG?
Pentru a returna un produs, acceseaza contul tau eMAG, intra in sectiunea „Retururile mele”, apasa pe „Adauga cerere noua de retur”, selecteaza produsul si completeaza formularul. Poti alege sa returnezi produsul prin curier, la easybox, in showroom sau la un oficiu postal partener.

In cat timp vine curierul sa ridice un produs returnat?
Dupa ce ai inregistrat cererea de retur, curierul vine sa ridice produsul de la tine in maximum 3 zile lucratoare. De obicei, ridicarea se face in 1-2 zile.

Cand primesti banii inapoi dupa ce ai returnat un produs?
Banii iti vor fi returnati in 2-3 zile lucratoare dupa ce returul este aprobat. Procesul complet de retur poate dura pana la 14 zile calendaristice, deoarece include verificarea produsului si procesarea restituirii. Daca esti client Genius si returnezi produsul la easybox, poti primi banii inapoi in 30 de minute.

Poti returna orice produs la eMAG?
Nu toate produsele sunt eligibile pentru retur. Nu poti returna produse folosite in exces, produse fara accesorii originale, electronice cu parole active, produse cu licente OEM activate, alimente pentru bebelusi, medicamente OTC, bijuterii, plante si produse voluminoase precum electrocasnice mari sau mobilier.

Cum verifici statusul returului tau la eMAG?
Poti verifica statusul returului direct din contul tau eMAG, accesand sectiunea „Retururile mele” si apasand pe „Vezi detalii” pentru a afla in ce etapa se afla cererea ta.

Poti schimba un produs in loc sa-l returnezi?
Nu exista o optiune directa de inlocuire, dar poti returna produsul nedorit si plasa o noua comanda pentru cel dorit. Banii iti vor fi returnati dupa aprobarea returului, astfel incat sa poti face o noua achizitie.

Cum returnezi un produs la easybox?
Daca produsul este eligibil pentru retur la easybox, vei primi pe email si SMS un PIN/cod QR dupa ce completezi cererea de retur. Mergi la easybox, scanezi codul sau introduci PIN-ul, deschizi sertarul si depui coletul. Produsele returnate la easybox trebuie sa respecte dimensiunile maxime ale sertarelor si sa nu depaseasca 20 kg.

Cum poti returna un produs prin Posta Romana?
Pentru retur prin oficiul postal partener, trebuie sa completezi formularul de retur pe site-ul eMAG si sa alegi optiunea de returnare prin posta. Produsul trebuie sa fie sigilat, sa nu depaseasca 7 kg si sa aiba suma laturilor coletului de maximum 3 metri.

Procesul de reclamatii si retururi la eMAG este usor de parcurs si gandit pentru a-ti oferi flexibilitate. Daca ai o problema cu un produs sau nu esti multumit de achizitia facuta, ai mai multe optiuni pentru a solutiona situatia rapid. Poti face o reclamatie prin telefon, e-mail sau retele sociale, iar pentru retur ai posibilitatea de a folosi curierul, easybox, showroom-urile eMAG sau un oficiu postal partener.

Indiferent de metoda aleasa, eMAG incearca sa faca procesul cat mai simplu si rapid, astfel incat sa primesti banii inapoi sau sa inlocuiesti produsul fara probleme.

Este important sa cunosti politica de retur si conditiile impuse pentru a evita orice neplacere. Daca respecti regulile de retur, vei putea solutiona orice problema rapid si eficient, fara stres sau costuri suplimentare.

Read more

Local News