Relatii clienti E.ON si suport online clienti

Share

Intr-o lume conectata, accesul rapid si precis la date de contact este esential, mai ales atunci cand interactionam cu companii precum E.ON. Fie ca aveti nevoie sa contactati echipa de suport, sa discutati despre servicii sau sa solicitati informatii, cunoasterea detaliilor corecte precum numarul de telefon, adresa de e-mail sau alte metode de comunicare este cruciala pentru o experienta eficienta.

E.ON, recunoscuta pentru serviciile sale, pune la dispozitie multiple canale de contact pentru a raspunde nevoilor clientilor. Indiferent daca este vorba despre intrebari generale, raportarea unor probleme sau solicitari legate de contul personal, acest ghid va detalia toate metodele prin care puteti intra in legatura cu reprezentantii companiei.

Relatii clienti E.ON

Call Center: 0265200366 si 0265200900
Pentru urgente gaze: 0800800928
Pentru urgente energie electrica: 0800800929
E-mail: [email protected]

Contact E.ON

Adresa postala E.ON – O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures.
Site web: https://www.eon.ro/

Sediul central E.ON

Piata Presei Libere nr. 3-5 City Gate South Tower et. 7-8 013702 Bucuresti

CUI: RO21236676
Nr. Registrul Comertului: J26/377/2007
Cont IBAN: RO89INGB0011000028248911
[email protected]

Date de contact E.ON pentru companii

Telefon: 0800 800 477

Deranjamente E.ON

Telefon: 0265200366 sau 0265200900

Program E.ON

Luni: 09–17
Marti: 09–17
Miercuri 09–17
Joi: 09–17
Vineri: 09–17
Sambata: 09–17
Duminica: 09–17

Magazine E.ON

Sibiu
Str. Regele Ferdinand nr. 4 – 557260

Program de lucru
Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Targu Mures
Bd. Pandurilor nr. 42 – 540554

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Cluj Napoca
Str. Decebal, nr. 93-95 – 400037

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Zalau
Str. Corneliu Coposu nr. 103 – 450141

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Timisoara
Bd. Eroilor de la Tisa nr. 30-40 – 300562

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Iasi
Str. Grigore Ghica Voda nr. 3A – 700469

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Piatra Neamt
Str. Petru Rares nr. 9 – 610126

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Suceava
Calea Unirii nr. 22 – 720018

Program de lucru

Luni 08:00 – 16:00
Marti 08:00 – 16:00
Miercuri 08:00 – 16:00
Joi 10:00 – 18:00
Vineri 08:00 – 16:00

Programare online magazine E.ON

Pasii pentru programarea online

Accesati pagina de programare: Vizitati https://www.eon.ro/programare-online.
Selectati locatia dorita: Alegeti magazinul E.ON din orasul dvs.
Introduceti detaliile personale: Completati informatiile necesare, inclusiv ziua si ora preferata pentru vizita.
Confirmati programarea: Dupa salvarea datelor, veti primi un cod de programare pe e-mail.
Vizitati magazinul: In ziua programata, prezentati-va la magazin si introduceti codul in aparatul de emitere tichete pentru a fi preluat imediat.

FAQ(Intrebari frecvente)

Care este numarul de telefon pentru relatii cu clientii E.ON?
Numarul de telefon principal pentru relatii cu clientii este 0800 800 900 (apel gratuit).

Care este numarul de telefon pentru raportarea urgentelor la E.ON?
Pentru urgente de gaz sau electricitate, apelati 0800 800 928 (apel gratuit, disponibil 24/7).

Cum pot programa o vizita la un magazin E.ON?
Vizitele se pot programa online pe platforma oficiala eon.ro/programare-online.

Cat dureaza in medie confirmarea unei programari la E.ON?
Confirmarea se face instantaneu, iar detaliile programarii sunt trimise prin e-mail sau SMS.

Care este numarul de contract standard emis de E.ON?
Numarul de contract E.ON are, in general, 12 cifre si este tiparit pe factura.

Cate ore dureaza o intrerupere planificata anuntata de E.ON?
Intreruperile planificate sunt anuntate cu cel putin 72 de ore inainte si dureaza, in medie, intre 2 si 6 ore.

Cate centre E.ON sunt disponibile in Romania?
E.ON opereaza peste 40 de centre in Romania.

Care este intervalul de timp pentru citirea contorului?
Citirea contorului se efectueaza in mod obisnuit la un interval de 3 luni.

Cate zile am la dispozitie sa platesc o factura E.ON?
Termenul de plata al facturii este de 15 zile calendaristice de la emitere.

Cate luni poate dura un contract pe piata reglementata cu E.ON?
Contractele pe piata reglementata au o durata tipica de 12 luni, dar pot varia in functie de legislatie.

Care este timpul de raspuns la o solicitare trimisa prin e-mail la E.ON?
E.ON raspunde in termen de maximum 48 de ore lucratoare la solicitarile trimise prin e-mail.

Cate optiuni de plata ofera E.ON?
E.ON ofera cel putin 5 metode de plata: online, prin direct debit, in magazine partenere, la bancomate si prin transfer bancar.

Cate trepte de consum sunt stabilite in contractele E.ON?
De obicei, exista 2 trepte de consum: consum de baza si consum suplimentar, cu tarife diferentiate.

Cate zile pot trece intre cererea de schimbare a furnizorului si finalizare?
Procesul de schimbare a furnizorului dureaza 21 de zile calendaristice, conform legislatiei.

Cate persoane pot fi inscrise ca titulari pe un contract E.ON?
Doar 1 persoana poate fi titulara pe un contract, dar alte persoane pot fi desemnate pentru gestionarea facturilor sau comunicari oficiale.

Retele sociale E.ON

Facebook
Instagram
YouTube
Linkedin

Asistenta online E.ON

E.ON Myline este platforma online dedicata clientilor, oferind acces la informatii si servicii esentiale:

Transmiterea indexului autocitit: Clientii pot transmite rapid indexul contorului pentru o facturare precisa.
Plata facturilor: Posibilitatea de a vizualiza si achita facturile online, simplificand procesul de plata.
Monitorizarea consumului: Acces la istoricul consumului de electricitate si gaze naturale, facilitand gestionarea eficienta a energiei.
Pentru a accesa aceste servicii, vizitati E.ON Myline.

Asistentul Virtual „Ioana”

E.ON pune la dispozitie asistentul virtual „Ioana” pentru suport telefonic non-stop:

Transmiterea indexului: Apelati gratuit la 0800 800 366 sau 0800 800 900 pentru a transmite indexul contorului.
Informatii despre sold si facturi: Obtineti detalii actualizate despre soldul curent si facturile emise.
Confirmarea platii preavizului: Confirmati rapid plata preavizului pentru a evita deconectarea.
Acest serviciu este disponibil 24/7, oferind asistenta prompta si eficienta.

E.ON Chat

Pentru suport online, E.ON ofera serviciul de chat disponibil pe site-ul oficial:

Transmiterea indexului autocitit: Trimiteti indexul direct prin chat.
Informatii despre sold si facturi: Aflati rapid sumele de plata si detalii despre facturi.
Raspunsuri la intrebari frecvente: Obtineti clarificari privind serviciile si produsele E.ON.
Contact cu un consultant: De luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00, puteti discuta direct cu un consultant E.ON.

E.ON reprezinta un lider in sectorul energetic, angajandu-se sa furnizeze solutii moderne si sustenabile pentru consumatorii sai. Prin diversitatea serviciilor oferite, de la furnizarea de energie electrica si gaze naturale pana la solutii digitale si asistenta personalizata, compania demonstreaza o abordare orientata catre inovatie si nevoile clientilor.

Read more

Local News